Ferit per banya de bou un adolescent de 15 anys a Gilet
El jove ha sigut traslladat a l’Hospital de Sagunt
Un adolescent de 15 anys ha resultat ferit per banya de bou aquest dimecres durant els actes taurins de Gilet (Camp de Morvedre), raó per la qual ha hagut de ser traslladat a l'Hospital de Sagunt, segons han confirmat fonts sanitàries.
El jove estava dins del recinte taurí i ha sigut sorprés per una de les vaques, que l'ha enganxat a la cuixa. Ha quedat inconscient, però ha sigut atés ràpidament i traslladat a l'Hospital de Sagunt, on es troba amb pronòstic reservat. El jove s'havia quedat dins del forn que hi ha a la plaça, dins del recinte taurí. I quan ha eixit pensant que s'havia acabat l'entrada de bous, l'ha enganxat una vaca que encara estava arribant a la plaça per a fer la prova de ramat. En eixe moment li ha clavat la banya a la cuixa, i ha quedat inconscient.
Els penyistes l'han auxiliat i ha sigut atés pel servei sanitari present a la plaça, ja que les ferides ocasionades per la banya han fet que sagnara molt.
La direcció dels actes taurins assegura a À Punt que han seguit la normativa en tot moment, però que per la forma de la plaça, tancada amb barrots, és impossible de controlar la presència de menors. De fet, hi havia tres menors de setze anys als quals els han cridat l'atenció més d'una vegada, també al ferit, perquè els menors deixa edat no poden participar en els festejos taurins. Diuen que això servirà per a millorar la seguretat i perquè els participants hi prenguen consciència, sobretot els turistes.
Gilet està celebrant les festes, en les quals des del passat 29 d'agost i fins al 4 de setembre té programada una setmana taurina, que inclou entrades de bous i vaques, bous embolats i exhibició de bestiar.
Aquesta enganxada s'ha produït en la mateixa setmana en què s'ha celebrat una reunió extraordinària de la comissió consultiva d'actes taurins, després de l'alta sinistralitat d'aquest estiu. La Generalitat va criticar que hi haja hagut casos de presència de menors en aquests actes i va anunciar la "màxima sanció" per a aquells que els organitzen.
Més llegit
-
Més de 84.000 famílies nombroses afronten els reptes de criar i conciliar a la Comunitat Valenciana
-
Traslladen 864 migrants a un nou espai temporal d’acollida a Ceuta
-
L'Eldense estrena el caseller de victòries
-
Els viticultors de cava de Requena denuncien les males pràctiques dels grans cellers
-
Ernesto Valverde, primera opció per a la banqueta del València
-
Un conductor queda ferit després d’eixir-se’n de la via i caure en una séquia a Albalat dels Tarongers
Més vist
-
13.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
13.09.2026 | Apunts de pilota
-
12.09.2026 | Bo per a animals, bo per a humans
-
12.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
13.09.2026 | Adaptació animal
-
12.09.2026 | Imposició de bandes a la reina de les festes de Castelló de la Plana i la seua cort