Les falles, també en format digital
Una app convida el públic a decidir si les creacions perviuen o es converteixen en ‘cendra de píxels’.
L’alumnat de l’Escola Superior d’Art i Tecnologia de València ha creat, per primera vegada, les Falles digitals i conviden el públic a decidir amb una aplicació mòbil si perviuen o es converteixen en cendra digital.
Les sis creacions es poden veure aquest divendres i dissabte, de 21:00 a 23:00 hores, al centre comercial Nuevo Centro de València, a través d’una pantalla de 50 metres quadrats. Allí, els visitants poden votar el final: una aplicació permet que diversos jugadors voten les falles que més els agraden i decidir quines mantindran l’estructura i quines volen cremar.
Per a l’execució del projecte s’han unit les entitats Super8, Ubox Technologies i el laboratori d’innovació de l’ESAT, que dirigix l’artista Solimán López.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026
Més vist
Més escoltat
-
16.03.2026 | 90 minuts
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor
-
16.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | David Joaquín, xef de Farigola i Menta
-
16.03.2026 | Les notícies del matí
-
15.03.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
15.03.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana