Evacuen algunes cases en declarar-se un incendi forestal a Alfarb, ja estabilitzat
Diversos llamps també han provocat incendis a Bolbait i en una zona entre Fanzara i Ribesalbes
El Consorci Provincial de Bombers de València ha actuat aquest dissabte en un incendi forestal a Alfarb (Ribera Alta), declarat a les 15:13 hores i que es va originar en l'encreuament de dos barrancs, el del Bonico i el de la Falaguera, prop d'una torre d'alta tensió.
L’incendi, que ja s'ha estabilitzat, afecta una zona embarrancada. A hores d'ara, els esforços es concentren a protegir la urbanització Almaguer, on de manera preventiva han hagut d'evacuar algunes cases. Aquests veïns i veïnes ja han començat a tornar a casa, segons ha pogut saber À Punt.
Diversos llamps provoquen incendis a Bolbait i Fanzara
Passades les 18:00, el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat també ha anunciat que s'han originat dos incendis forestals causats per llamps. El primer té dos focus entre Fanzara i Ribesalbes. Els mitjans que s'han mobilitzat de moment són cinc unitats de bombers forestals de la Generalitat, una d'elles helitransportada, quatre autobombes, una dotació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló i una unitat de prevenció.
D'altra banda, per a l'incendi forestal declarat a Bolbait s'han traslladat un mitjà aeri, dues unitats de bombers forestals de la Generalitat, una autobomba i una unitat de prevenció.
Abans de caure la nit, aquests dos incendis ja s'havien extingit.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
L’associació de víctimes mortals de la dana, al Congrés: “Mazón va anunciar ahir la dimissió, minora això el nostre dolor? Sincerament, no”
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"