EMT arriba a un acord amb tres dels cinc sindicats
El text “desenvolupa i aclareix l’acord inicial sobre jubilació parcial” per a intentar posar fi a la convocatòria de parades.
La direcció de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València ha arribat a un acord amb tres de les cinc seccions sindicals a l’entorn d’un text que “desenvolupa i aclareix l’acord inicial sobre jubilació parcial” per a intentar que no hi haja més convocatòries de parades.
Fonts de l’EMT han informat que, després de les negociacions, tres de les cinc seccions sindicals han donat el vistiplau a l’acord. CCOO ho consultarà amb la seua executiva, mentre que UGT ha abandonat la taula de negociació.
Dijous passat, les seccions sindicals d’UGT i CCOO en l’EMT van anunciar la presentació d’una proposta que millorava l’anterior sobre prejubilacions, jubilacions parcials i altres punts reivindicatius.
Els desacords en les jubilacions i prejubilacions han motivat les parades que els treballadors han dut a terme dos dies el mes de gener passat i quatre més previstes per a febrer, després de rebutjar el preacord entre l’empresa i els sindicats.
Més llegit
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
-
Els senyals de trànsit s'adapten als nous temps
-
Dissabte tràgic a les carreteres: quatre morts i quinze ferits en quatre accidents
-
L’alcaldessa de València, María José Catalá, celebra l’inici d’unes obres “transformadores” en Pérez Galdós i Giorgeta