Emergències alerta de fortes ratxes de vent i activa el risc extrem per incendis forestals a tota la Comunitat Valenciana
També s'ha activat l'alerta per plaques de gel a les comarques del Baix Maestrat, els Ports i el municipi d'Utiel
L'entrada de la borrasca Ingrid complica la situació meteorològica a la Comunitat Valenciana. El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha establit l'avís roig per risc d'incendis forestals en tot el territori valencià, així com l'avís groc per vents de fins a 80 km/h a l'interior de Castelló i a les províncies de València i Alacant. També estan activats els avisos grocs, en este cas per fenòmens costaners, a Alacant i València.
D'altra banda, Emergències ha activat l'alerta per plaques de gel a les comarques del Baix Maestrat i els Ports, així com a d'Utiel. De fet, la Guàrdia Civil ha informat que s'ha degut tallar la circulació en ambdós sentits a la CV-391 entre els quilòmetres 25 i 30 de la ciutat degut a l'existència de neu i plaques de gel.
Emergències assenyala que les plaques de gel a la carretera són molt perilloses, per la qual cosa si apareixen en qualsevol moment de la conducció, cal alçar el peu de l'accelerador i no frenar fins a recuperar l'adherència amb la calçada.
Més llegit
-
Arriba a La Fe la màquina de protonteràpia donada per la Fundació Amancio Ortega, que començarà a funcionar en 2027
-
Desallotgen el Mercat Central de València per un incendi en el soterrani, extingit pocs minuts després
-
Amenaça de despreniments i risc en cas d'incendi, les conclusions de l'informe que ha tancat el Principal
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"
-
Crema a Alzira una altra vivenda vinculada als detinguts pel tiroteig mortal a l'Alquerieta
-
Javier Aguirre ja està a València