La dona apunyalada per l'exparella a l’Alcora està fora de perill
L'home presumptament va agredir la víctima en diverses parts del cos i es va suïcidar.
Està fora de perill la dona ingressada a l’Hospital General de Castelló després de ferir-la de gravetat la seua exparella, segons han informat fonts sanitàries. El presumpte agressor apunyalà la víctima en diverses parts del cos, aquest dilluns a l’Alcora, i es va suïcidar.
A la dona, la vida de la qual no corre perill, la van atendre al centre de salut del municipi i després la traslladaren a un centre hospitalari vora les 18:30 hores. Una mitja hora després també es va desplaçar una ambulància per a atendre l’home al seu domicili, que tenia una ferida per arma de foc.
La Guàrdia Civil ha confirmat que no existien denúncies prèvies i continua investigant els fets.
Més llegit
-
El govern espanyol i l'Església tanquen un acord per a reparar els danys de les víctimes d'abusos sexuals
-
L’assetjament, la humiliació o la gravació d’imatges no autoritzades als centres educatius són faltes greus des d’este dimecres
-
L’avaria d’una furgoneta ocasiona més de cinc quilòmetres de retenció a la V-30
-
Del fred gèlid al ponent: avís groc per vents de 80 km/h a l'interior de València i Castelló
-
El Museu de la Ciutat de València acollirà els quadres de Sorolla mentre s'habilita l'edifici de Correus
-
Nit gèlida a l’interior amb temperatures que ronden els huit graus negatius als Ports, l’Alt Palància o el Racó d’Ademús