Detinguts tres homes per la violació en grup de dos menors
Els fets van ocórrer el passat 9 i 11 de maig i aquest divendres han detingut el tercer dels presumptes agressors
A penes un dia després que la Policia Nacional detinguera a València cinc homes d’entre 22 i 28 anys, acusats d'agredir sexualment tres xiquetes menors d'edat, aquest divendres s'ha conegut la detenció de tres homes més acusats d'abusar sexualment de dos menors.
Els fets van ocórrer el passat 9 i 11 de maig, quan els detinguts presumptament van abusar de les dos joves, que s'havien fugat d'un centre de menors, segons han informat fonts policials.
Els suposats abusos tingueren lloc en dies diferents i en llocs diferents, una habitació d'hotel i un habitatge.
La Policia va iniciar una recerca dels fets després de rebre la denúncia d'una de les víctimes. Després d'identificar els presumptes agressors, els agents van detindre dos d'ells el passat 30 de juny. Finalment, aquest divendres han detingut al tercer sospitós a l'aeroport de Manises.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Quatre dies més de calor
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
El nou pla d'inversions d'Aena que s'anuncia este dijous impulsarà les ampliacions dels aeroports d’Alacant i València