Detingut a Albatera per portar deu quilos d’haixix al cotxe
L’arrestat, de 67 anys, la portava en els seients posteriors del vehicle enllestida per a distribuir-la
La Guàrdia Civil ha detingut a Albatera un conductor de 67 anys, i amb antecedents per delictes contra la salut pública, amb deu quilos d'haixix repartit en dues bosses de plàstic, que portava en el cotxe per a distribuir-la. Se’l processa per un presumpte delicte de tràfic de drogues.
Els fets van passar el dia 5 quan la Guàrdia Civil estava fent un control a vehicles i persones en un barri d'Albatera. Quan van detindre el vehicle de l’ara arrestat, els agents van detectar una forta olor d'haixix que eixia del cotxe, el que els va portar a identificar al conductor. Al sospitós li van decomissar deu quilos d'haixix repartit en diversos paquets, que portava en els seients posteriors del vehicle.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Reobri al bany la platja de les Fonts, a Alcossebre, després de confirmar que l'aigua és apta