Detenen un home a Alcossebre per estafar dos ancians per a reformar-se sa casa
El detingut va demanar 17.000 euros a la parella per a la qual treballava al·legant l’operació d’un familiar i després els va robar a casa.
La Guàrdia Civil ha detingut a Alcossebre (Baix Maestrat) un home per estafar, suposadament, a un matrimoni d'ancians a qui feia treballs de manteniment a casa. El presumpte delinqüent va aconseguir 17.000 euros d’ells amb l'argument que els necessitava per a una intervenció quirúrgica i després va accedir a la casa de la parella i es va emportar diners i objectes de valor. Amb tot el que havia acumulat, va reformar el seu domicili, segons fonts de la Guàrdia Civil.
Per aquesta raó, l'acusen de dos delictes d'estafa i un de robatori en habitatge. Els agents van iniciar la investigació quan, el 2016, el detingut de 44 anys va abusar de la relació que l’unia amb els ancians per a demanar-los 10.000 euros. Va al·legar que els necessitava per a una operació "molt delicada" del seu sogre. Un any després, en va demanar 7.000 més amb el pretext d’una nova operació.
Més endavant, el 2019, el mateix home va accedir al domicili dels ancians quan no estaven i els va robar diners en efectiu i objectes de valor.
En obrir-se la recerca, es va saber el detingut havia fet nombroses reformes a casa amb els diners que li havien donat els ancians –que no els va tornar mai–, i després de comprovar que havia sigut el suposat autor dels tres delictes, la Guàrdia Civil el va detindre i el va posar a disposició dels jutjats de Vinaròs.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Es cancel·la l'última etapa de la Vuelta per les manifestacions propalestines a Madrid
-
Sánchez anuncia una nova ajuda de 30.000 euros per al lloguer amb opció de compra per a jóvens
-
La Guàrdia Civil desarticula un laboratori de cocaïna i dos punts de venda de droga a Silla i Picassent
-
El govern espanyol notifica 7.499 pisos turístics il·legals a la Comunitat Valenciana que hauran de retirar els anuncis de les plataformes