Detenen tres participants d’una baralla amb arma blanca al barri de Campanar de València
Un d'ells va resultar ferit de gravetat després de patir lesions a la cara i un ull, i un altre jove va rebre una punyalada al coll
La Policia Local de València ha detingut tres joves després d'una baralla amb arma blanca al barri de Campanar en la qual un d'ells va resultar ferit de gravetat després de patir lesions a la cara i un ull i mossegades d'un gos a les mans, així com un quart jove, que va rebre una punyalada al coll.
Els fets es van produir la matinada del diumenge, quan una patrulla de la Comissaria de Proximitat del barri de Campanar va acudir a la plaça de Badajoz, on un jove afirmava haver rebut una punyalada al coll i va ser traslladat a l'Hospital La Fe per la gravetat de la ferida.
Gràcies a la intervenció d'altres patrulles de Policia Local i de Policia Nacional els agents van poder localitzar tres participants en la baralla, un dels quals va ser també traslladat a La Fe per greus lesions a la cara i en un ull, així com lesions a les mans, causades per la mossegada d'un gos.
Després d'escoltar les versions dels quatre implicats, així com diferents veïns i veïnes que havien sigut testimonis dels fets, els agents van detindre tres dels joves, els dos que passejaven el gos per un presumpte delicte de lesions i un altre per temptativa d'homicidi. Segons fonts de la Policia Local, dos dels joves detinguts caminaven per un parc amb el gos i després d'una discussió amb les altres dos persones van iniciar una baralla.
Els amos del gos van agredir un d'ells i el van espentar contra una finestra, colp que li va produir ferides a la cara i l'ull. En veure l'agressió, l’acompanyant va traure una navalla i li la va clavar al coll a un dels joves, que va respondre enviant el gos perquè els atacara.
Després de registrar la zona, els agents van localitzar una motxilla amb una pistola de balins, un passamuntanyes i una navalla que havia deixat tirada en un arbust el presumpte autor de l'apunyalament, mentre fugia. Els detinguts ja han sigut posats a la disposició de l'autoritat judicial a la Inspecció Central de Guàrdia.
Més llegit
-
La Generalitat ajorna l'acte institucional del Nou d'Octubre i l'Ajuntament de València suspén la Processó Cívica per l'avís taronja
-
El golf de València en avís taronja per forts ruixats per al Nou d’Octubre
-
De les tempestes de la vespra a les pluges del Nou d'Octubre
-
Un accident al principi de la pista de Silla causa retencions als accessos a València
-
El litoral de València i Alacant, en avís taronja per fortes pluges per al Nou d’Octubre
-
La Unió declina la distinció de la Generalitat per la resposta solidària en la dana