Demanen 18 anys per al tirador que suposadament va planejar matar Sánchez
L'home va dir que li “agradaria tindre'l en el punt de mira” per la decisió d'exhumar Franco.
La Fiscalia demana 18 anys i 6 mesos de presó per a un ultra, que era vigilant de seguretat, tirador expert i amb llicència d'armes, i que presumptament planejava matar el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, per la decisió d'exhumar el dictador Francisco Franco del Valle de los Caídos.
L'home de 63 anys, veí de Terrassa, a Barcelona, va fer comentaris en un grup de WhatsApp contraris a la decisió d'exhumar Franco, i sobre Sánchez va dir que li “agradaria tindre'l en el punt de mira”. Al seu domicili tenia un arsenal de 16 armes curtes i sis llargues, amb rifles de precisió i un subfusell d'assalt.
En l'escrit d'acusació, la Fiscalia el considera culpable d'un delicte d'homicidi en grau de proposició, a més de delictes de depòsit d'armes i municions de guerra, de tinença d'armes prohibides, de depòsit de municions no autoritzades i de tinença d'explosius, amb l'agreujant de discriminació ideològica.
Més llegit
-
Interior confirma com un crim masclista l'incendi de Burgos en què han mort tres dones
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Detenen un home a Xirivella per amenaçar i assetjar lone Belarra per Instagram
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Mor Luis Planes, fundador de l'empresa valenciana Pollos Planes
-
El fill de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca confirma al jutge la versió del pare