La defensa d'Ana Julia Quezada demana repetir el juí
L'advocat sol·licita que es torne a celebrar amb un jurat professional.
L'advocat que exerceix la defensa d'Ana Julia Quezada, Esteban Hernández Thiel, ha presentat un recurs d'apel·lació davant el Tribunal Superior de Justícia d'Andalusia (TSJA) per a repetir el judici contra ella. Quezada va ser condemnada a presó permanent revisable per l'assassinat del xiquet Gabriel Cruz.
Thiel considera que la nova vista oral hauria de realitzar-se amb un jurat professional, i no popular, a causa de la "desmesurada" pressió mediàtica a la qual podria haver estat exposat abans i durant el juí. En aquest sentit, també s'ha referit a la magistrada, de qui considera que tampoc podia ser immune a aquesta pressió. Creu que aquest fet la podria haver dut a ser parcial cap al jurat popular.
L'advocat també assegura que l'acció de Quezada no va ser premeditada, ja que, en cas de ser-ho, haguera actuat d'una altra manera tant a l'hora de matar el xiquet com a l'hora d'ocultar el cos d'una forma més segura.
Un altre dels aspectes que ressalta l'advocat és que Ana Julia Quezada no va intentar mai provocar lesions psíquiques als progenitors del menor, perquè la seua única intenció va ser la d'ocultar el delicte comés. Considera que el dol que senten és lògic per la mateixa gravetat de l'assumpte però no perquè fora intenció de l'acusada provocar-lo.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències