Dedicar més carrers a dones: la reivindicació de l’alumnat del CEIP Trullàs de Benifaió
L’estudiantat ha descobert que nou de cada deu carrers de la localitat porten nom d'homes
A Benifaió, a la Ribera Alta, un grup d'alumnes del CEIP Trullàs denuncia la falta de visibilitat de les dones als carrers. L’estudiantat ha descobert que nou de cada deu carrers de la localitat homenatgen homes, i volen que això canvie.
Tot va començar amb una activitat per a treballar la igualtat el Dia de les Dones, però ha anat més allà. Per això, han demanat a l'Ajuntament que pose a un carrer el nom de Josefina Asins, una cantant lírica del poble que va triomfar a principis del segle XX.
L’alumnat assegura que amb aquesta activitat ha descobert que hi ha moltes dones importants que han fet història i que mereixen un carrer, però no el tenen hui en dia.
Més llegit
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un avió aterra d'emergència a Manises i provoca el desviament de cinc vols a l'aeroport d'Alacant-Elx
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"
-
El veïnat de Tavernes de la Valldigna es concentra en rebuig de les dos agressions racistes