Cues al punt de vacunació mòbil de la plaça de Manises de València
La presència de 50 persones esperant a primer hora d'aquest dilluns festiu ha fet que aquest espai s'obrira mitja hora abans del previst
Els punts mòbils de vacunació continuen registrant una gran activitat durant el pont de la Puríssima. El punt mòbil situat a la plaça de Manises de València, de fet, ha hagut d'obrir aquest dilluns festiu mitja hora abans del previst per la presència de mig centenar de persones que ja estaven fent cua per a vacunar-se.
Aquesta intensa activitat continua en línia amb el que ja es va detectar el passat cap de setmana, quan s'ha vacunat un gran nombre de persones. Els punts mòbils situats en diferents indrets del territori explicaren diumenge que fins a aquest moment ja s'havien pogut vacunar 9.709 persones sense cita prèvia, des que la iniciativa es va posar en marxa el 18 de setembre.
Els primers punts mòbils de vacunació es van instal·lar en aquella data als voltants dels camps de futbol durant les jornades de partit. La iniciativa es va repetir en altres llocs estratègics com ara campus universitaris, centres comercials o el Festival de les Arts, on es pretenia atraure la part de la població més jove que no s'havia presentat durant la vacunació massiva. Com indica el gràfic anterior, 2.078 persones van optar per vacunar-se en aquestes ocasions. Aquest xifra, que abrasta un període de més de dos mesos, es veu superada per les 2.190 persones que van decidir vacunar-se només entre el divendres 27 i el diumenge 28 de novembre, els dies que coincidien amb la campanya comercial del Black Friday.
Més llegit
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
-
Detingut un professor per fer-se passar per un menor en xarxes i demanar fotos sexuals a una xiqueta
-
Calor generalitzada i tronades de vesprada a l'interior de València i Castelló
-
Calor i tempestes a l'interior
-
Retards en les línies C1, C2, C3 i C6 de Rodalia de València a causa d’unes avaries ja solucionades
-
Diversos tècnics afirmen que les obres al barranc de Poio haurien reduït els efectes de la dana
Més vist
Més escoltat
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
01.07.2025 | Les notícies del migdia
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang