Cues de més de dues hores per a carregar els vehicles elèctrics en l'operació tornada
L'escassesa d'aquests carregadors de bateries ultraràpids i la coincidència de molts vehicles han deixat aquesta imatge
Els punts de recàrrega de cotxes elèctrics no són molt abundants i això porta a imatges tan cridaneres com la que s'ha viscut aquest dilluns, coincidint amb l'operació tornada de Setmana Santa: nombroses cues de vehicles que han durat més de dues hores, en alguns casos.
Una d'aquestes cues s'ha vist a l'A-3. L'escassesa d'aquests carregadors de bateries ultraràpids i la coincidència de molts vehicles per la tornada de les vacances de Setmana Santa han provocat que molta gent haja hagut d'esperar durant hores per a poder tornar a casa de les vacances, una situació que podria ser més habitual en el futur, tenint en compte l'augment de producció de cotxes elèctrics al mercat de l'automoció.
Precisament aquests són els punts més sol·licitats, perquè la majoria dels punts de recàrrega tarden 120 minuts a deixar enllestida la bateria, una quantitat de temps inassumible si es compara amb els breus minuts que són necessaris per a omplir un depòsit de dièsel o gasolina.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang