Covid Check, la ferramenta que permet verificar els certificats covid a la Comunitat Valenciana
Vora tres milions de valencians i valencianes ja s’han descarregat el document que acredita la pauta completa de vacunació
La nit de divendres a dissabte entra en vigor a la Comunitat Valenciana l'obligatorietat de presentar el certificat covid per accedir a locals d’oci i restauració amb aforament de més de 50 persones, espais d’activitats recreatives on se servisca menjar i hospitals i residències.
La Conselleria de Sanitat ha recordat que només cal descarregar-lo en el telèfon mòbil, imprimir-lo des del web del departament o sol·licitar-lo des del centre de salut. A més, s’haurà de presentar als establiments, juntament amb un document que acredite la identitat (DNI o passaport).
Així mateix, el departament que dirigeix Ana Barceló ha traslladat als ajuntaments i als sectors afectats per la mesura quina és l’aplicació mòbil que s’han de descarregar per verificar l’autenticitat del certificat covid. Es tracta de Covid Check, una app gratuïta per a telèfons i tauletes disponible tant en el sistema Android com per a iOs.
Android:https://play.google.com/store/apps/details?id=lu.etat.ci.dcc.android&hl=en&gl=US
iOS: https://apps.apple.com/lu/app/covidcheck-lu/id1570218766
Vora tres milions de valencians ja s’han descarregat el certificat
Hui dia, més de 2,9 milions de valencians i valencianes s’han descarregat el certificat covid. De fet, en l’última setmana, més de 720.000 persones han obtingut aquest document que acredita la pauta completa de vacunació, amb una mitjana diària de 103.000 descàrregues.
Més llegit
-
Dos accidents multipliquen els embossos habituals en hora punta amb congestions a l'accés a València des de l'A-7 i la V-30
-
Ponentada en plena tardor, amb màximes que fregaran els 30 graus
-
El fenomen dels concerts en valencià: entrades esgotades en temps rècord en grans recintes
-
Cau el sostre d'un altre habitatge a Vila-real, el segon en 24 hores
-
Una fallada a Redsys impedix temporalment els pagaments amb targeta
-
L'excap de vigilància de la Confederació del Xúquer assegura que la dana "va ser un tsunami complicat de gestionar"