El Consell destina quatre milions a becar 4.625 universitaris, que estaran exempts de taxes
Aquesta subvenció permet a aquests estudiants l'exempció en el pagament de les taxes pels crèdits matriculats en primera i segona convocatòria
La Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha publicat aquest dimarts la resolució per la qual destina un total de quatre milions d'euros a becar a 4.625 estudiants, que estaran exempts del pagament de les taxes universitàries del curs 2022-2023, una xifra que suposa més de mil becats més que l'any passat.
Els 4.061.526 euros d'aquesta subvenció suposen un 24% més que el 2021-22 i permet a aquests estudiants l'exempció en el pagament de les taxes pels crèdits matriculats en primera i segona convocatòria, ha explicat la conselleria en un comunicat.
Quant a la modalitat d'estudis becats, un total de 4.155 de les beques van destinades a sufragar els estudis de grau, mentre que les 470 restants són per a estudiantat de màsters.
El 89% de l'alumnat beneficiari pertany a alguna de les cinc universitats públiques valencianes, mentre que l'11% restants cursa els estudis en universitats privades de la Comunitat Valenciana.
En les universitats públiques, 1.460 beneficiaris cursen els estudis a la Universitat de València, que rep 1,3 milions d'euros, i 976 pertanyen a la Universitat Politècnica de València, que percep 881.770 euros. Un total de 886 estudien a la Universitat d'Alacant, amb 667.865 euros; 449 estudien a la Universitat Jaume I de Castelló, que rep 365.380 euros, i 400 alumnes pertanyen a la Universitat Miguel Hernández d'Elx, que rep una subvenció de 350.259 euros.
Més llegit
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU