Comerços plens pels descomptes i les devolucions de Nadal
Els comerciants solen oferir el canvi d'un article per un altre o bé un val per a utilitzar en un futur
L'inici de la campanya de rebaixes coincideix amb els canvis i devolucions dels regals de Nadal. El Pare Noel i els Reis d'Orient no sempre encerten.
Cal recordar que els comerços no estan obligats a tornar els diners d'un producte que s'ha adquirit. La devolució de l'import normalment ocorre quan el producte no està en bones condicions o presenta una manca de qualitat.
Els comerciants solen oferir el canvi d'un article per un altre o bé un val per utilitzar en un futur.
Les condicions per devolució són diferents en les compres per internet. De fet, en aquest cas la clientela disposa de catorze dies per a canviar el producte, però queden exempts de devolució els llibres, els aliments i la roba interior.
Més llegit
-
La família de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca denuncia "assetjament" i "amenaces"
-
Arriba Regina carregada d'inestabilitat: núvols, pluges i pols en suspensió que marcaran una setmana passada per aigua
-
Educació publica el calendari d'admissió i matriculació per al curs 2026-2027
-
Pluja, fang i vent de gregal
-
Un accident a l’A-7 a Paterna alentix el trànsit en sentit Castelló
-
Setmana d'oratge inestable