Colp al narcotràfic a la Vall d'Uixó: cinc detinguts amb 1.800 quilos d'haixix
La banda criminal desarticulada tenia 42 fardells de droga, a més de 3.000 euros en efectiu i dues armes de foc
La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones, que han ingressat ja a la presó, que integraven una organització criminal dedicada al tràfic de drogues. L’organització estava a la Vall d'Uixó (Plana Baixa) i els agents han confiscat 42 fardells d'haixix, amb un pes total de 1.800 quilos, segons apunten des d'aquest cos policial.
Els arrestats introduïen i distribuïen grans partides de droga oculta en immobles d'aquest municipi de la Plana Baixa per a distribuir-la posteriorment. Dins d’aquesta operació, i després del registre de diversos domicilis de la Vall d’Uixó, s’han intervingut cinc vehicles i dues armes de foc, a més de 3.000 euros en efectiu.
Les perquisicions dutes a terme per la Guàrdia Civil van permetre detindre tres homes i dues dones, així com incautar-los 42 fardells d’haixix, que en conjunt pesaven 1.800 quilos. Tots ells, després de passar a disposició judicial, han ingressat a la presó per orde judicial. Ara se’ls imputa un presumpte delicte de tràfic de drogues i pertinença a una organització criminal.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura