La cistella de la compra varia fins a 3.000 euros a l'any segons la ciutat
Una família mitjana pot estalviar 947 euros en funció del supermercat.
El preu de la cistella de la compra varia fins a 3.000 euros a l'any segons la ciutat on es trobe el supermercat. Així ho mostra un informe de l'Organització de Consumidors i Usuaris, que també assenyala que el cost per a una família mitjana és d'uns 5.000 euros a l'any.
L'OCU destaca, a més, que una família mitjana pot estalviar 947 euros en funció del supermercat que trie. Les ciutats més cares per a comprar són Getxo, Palma de Mallorca i Barcelona. I les més barates Puertollano, Jerez de la Frontera i Ciudad Real. El supermercat més barat és Dani, de Granada, i el més car Sánchez Romero, de Madrid.
Per a l'estudi, l'organització ha elaborat una cistella de la compra fictícia amb 242 productes de diferents categories, com ara productes frescos, envasats, higiene i drogueria, tant de marca blanca com de les marques líders de cada segment, i ho ha fet amb dades de 173.305 preus de 1.176 supermercats, hipermercats i botigues de descompte de 64 ciutats espanyoles i de botigues d'Internet.
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
Atenció a les pluges localment fortes de dimecres