Busquen un home de 35 anys desaparegut des de dimarts a Quart de Poblet
Familiars i amics han organitzat diverses batudes als voltants de l’empresa on treballa i on han localitzat el seu vehicle
Agents de les forces i cossos de seguretat busquen un home de 35 anys desaparegut la matinada de dimarts a Quart de Poblet (Horta Sud). Tal com es descriu en la fitxa de la desaparició, Pau Roig Garcia fa 1,90 m d’alçada, és de complexió prima, té els cabells negres i els ulls marrons.
Segons han informat fonts pròximes a À Punt Notícies, la primera persona a notificar la desaparició va ser el seu cap, en adonar-se ahir que el cotxe del xic es trobava als voltants de l’empresa on treballa —el concessionari oficial Land Rover - Imperauto—, però ell no hi havia acudit a treballar. A l’interior del vehicle van trobar les claus de l’automòbil, el telèfon i dues motxilles.
Des de dimarts, familiars i amics han organitzat diverses batudes pels voltants de Quart de Poblet, Xirivella i també per la zona universitària de València. En cas que alguna persona tinga més informació sobre Pau, demanen que es posen en contacte amb el telèfon 672614841.
Més llegit
-
El govern espanyol rebaixarà l'IVA dels carburants, llum i gas al 10% entre les mesures per a fer front a la guerra a l’Iran
-
El foc de la Cremà acomiada unes Falles convertides en un clam col·lectiu per la pau
-
Imputen quatre sanitaris per la mort d’una xiqueta de dotze anys de Jérica per peritonitis purulenta el 2023
-
La V-30 presenta cinc quilòmetres de retenció en sentit al port de València
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Catalá aposta per ordenar millor la mobilitat en Falles i endurir les sancions per conductes incíviques