Bombers de la Generalitat fan una crida al personal de vacances perquè participe “voluntàriament” en l’extinció dels incendis
Als bombers que hi treballen, els computaran les hores d'intervenció com a hores extres
La Societat Valenciana de Gestió Integral dels Serveis d’Emergències ha fet una crida a tots els treballadors que estan en període de vacances o en dies de descans i vulguen participar “de manera voluntària” en l’extinció dels incendis de la Vall d’Ebo i Begís.
En un comunicat que han fet públic a través de les xarxes socials diuen que estan en una situació extraordinària amb diversos incendis forestals simultanis. Per això, sol·liciten als possibles reforços que envien la seua informació a la direcció de Recursos Humans.
A tots els que hi participen voluntàriament, asseguren que els computaran les hores d’intervenció com a hores extres, unes hores que es podran gaudir quan acabe la campanya d’incendis.
A hores d’ara, els incendis de la Vall d’Ebo i Begís segueixen "molt actius". Això ha obligat a desallotjar noves poblacions, com la de Begís, després d'haver arrasat unes 11.000 hectàrees entre tots dos.
En l'extinció d'aquests dos grans focs, ocasionats per llamps, el control dels quals s'està complicant a causa de les adverses condicions meteorològiques i a la complexa orografia del terreny, participen més de mil persones i quasi cinquanta mitjans aeris.
Més llegit
-
Mig miler de veïns de la Vall d’Uixó patixen talls de llum en plena onada de calor
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser
-
L'Ajuntament de Picanya s’ofereix a comprar les cases afectades de l'Almassereta
-
Un 'txupinazo' solidari amb Palestina marca l'inici dels Sanfermines 2025
-
Detenen dèsset persones i decomissen més de 1.300 articles falsificats en un mercat de Dénia
-
La piscina de Palma de Gandia refresca el veïnat també de nit