Els bombers forestals inicien una vaga indefinida
Es concentren a partir de les 10 del matí davant l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències.
Els bombers forestals de la Generalitat inicien hui una vaga indefinida. El govern espanyol no ha autoritzat un augment salarial que tenen firmat amb el Consell i l'empresa Tragsa. Fonts del comité de vaga han confirmat a À Punt Mèdia que l'inici d'aquesta parada indefinida serà, a partir de les 10 del matí, en una concentració davant l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, a València.
En la mobilització participaran, segons el membre del comité de vaga, Juan Carlos Argüelles, efectius de totes les parts de la Comunitat Valenciana. "Ens han confirmat la seua assistència, bombers forestals de les comarques de Castelló, de València i d'Alacant", ha anunciat el sindicalista.
Després de la concentració de hui, la vaga serà indefinida fins que hi haja una solució. El portaveu del comité de vaga dels bombers forestals explica que mantindran la vaga fins que la ministra d'Hisenda, María Jesús Montero, autoritze el cobrament i l'empresa pública estatal, Tragsa, complisca els acords.
La vaga estava prevista per al passat dia 7 de setembre, però va ser ajornada fins a aquest divendres, després del pronunciament del Tribunal d'Arbitratge Laboral del passat 5 de setembre.
Diversos delegats sindicals ja anunciaren fa dues setmanes que les protestes es devien al fet que tenen un acord firmat amb Tragsa i la Generalitat en el qual "hi ha un augment salarial per les funcions noves a realitzar i una segona activitat. Això ja hauria d'estar en marxa, però la ministra es va negar en bloc a donar continuïtat i ho ha deixat en suspens a l'espera del que decidisca el Consell".
Més llegit
-
Empresaris vinculats a Aldama neguen haver intervingut en el pagament de comissions per les mascaretes del cas Koldo
-
La princesa Astrid de Noruega mor als 94 anys, dos dies després d'assistir al funeral del germà, el rei Harald V
-
‘Sopa de letras’, el nou concurs de les vesprades d’À Punt
-
Paiporta enderroca el centenari pont Vell, que va sobreviure a la dana
-
La jutgessa de la dana torna a rebutjar reclamar les comunicacions a Bernabé i acusa Pradas de "clara elusió de responsabilitats"
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
Més vist
-
Terra de festes | Massalavés, Alcalà de Xivert i Benifato
-
Entre els nostres | Kevin i Paci
-
11.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
11.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
11.09.2026 | Imposició de bandes a la reina infantil de les festes de Castelló de la Plana i la seua cort
-
11.09.2026 | Informatiu migdia