Les autoritats denuncien que els vehicles es boten el confinament per a accedir al centre comercial de la Pista de Silla
Les últimes restriccions impedeixen l'entrada als no residents dels municipis on està l'àrea.
Una de les últimes restriccions que va implementar la Generalitat per tal de frenar el ritme de contagis del coronavirus impedia el pas als vehicles de persones que no foren de la zona a l'àrea comercial de la Pista de Silla, que comprén els municipis de Sedaví, Alfafar, Benetússer, Llocnou de la Corona i Massanassa.
No obstant això, les autoritats estan detectant que diversos vehicles estan botant la vorera per a intentar evitar els controls policials d'accés a aquestes zones. De fet, un dels principals centres comercials de la zona ha anunciat que ja ha identificat targetes de client de gent resident en altres zones de la Comunitat Valenciana i que, segons aquestes limitacions, hi tenen prohibit l'accés.
Des de la policia d'Alfafar han advertit que aquestes conductes són considerades com infraccions que estan sancionades amb 200 euros.
Per eixe motiu, aquest dilluns els alcaldes de Sedaví, Alfafar, Benetússer, Llocnou de la Corona i Massanassa estan mantenint una reunió per a buscar una solució a aquest problema i evitar un augment de contagis a causa de la irresponsabilitat d'uns pocs.
Des de l'ajuntament d'Alfafar, l’alcalde, Juan Ramón Adsuara, ha demanat que la gent no es bote el confinament perimetral per a evitar que aquest no dure més temps del que és imprescindible.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
L’Aemet advertix que el pitjor del temporal a València arribarà esta vesprada, de nit i matinada
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant
-
La inestabilitat encara pot generar pluges fortes
-
L'Aemet manté la Comunitat Valenciana en avís groc per la borrasca Emilia, que ha deixat més de 100 l/m² a la Safor i la Plana Baixa