Atesos sis ciclistes per hipotèrmia en una carrera de muntanya a Calp
La situació meteorològica ha impedit que uns 150 corredors finalitzaren la quarta etapa de la Costa Blanca Bike Race 2023
Sis participants de la Costa Blanca Bike Race 2023, una carrera ciclista de muntanya que es desplega en diverses etapes, han hagut de ser atesos amb símptomes d'hipotèrmia aquest diumenge a Calp (Marina Alta), segons ha informat Emergències de la Generalitat.
Les baixes temperatures que es registraven a primeres hores del matí han fet que aquests sis corredors mostraren signes d'hipotèrmia, per la qual cosa han sigut atesos pel servei d'assistència mèdica urgent (SAMU), tot i que no ha sigut necessari traslladar-los a un centre sanitari.
Segons informa l’organització, la situació meteorològica ha impedit que uns 150 corredors hagen pogut finalitzar l'etapa, amb eixida i arribada a Calp. Amb tot, l’esdeveniment no ha estat suspés i s’ha pogut celebrar el lliurament de premis a un hotel de la població.
Les comarques centrals, que continuen en alerta groga per nevades, han començat a veure caure la neu a primeres hores del matí. Al Comtat la neu ha aparegut per damunt dels 400 metres, mentre que a la Marina Alta ho ha fet al voltant dels 600.
Més llegit
-
Sánchez espera que la situació a Ceuta estiga estabilitzada a finals d'any
-
Assassinen a Mèxic una estudiant espanyola de 21 anys en intercanvi acadèmic
-
Descens tèrmic i tempestes fortes
-
Bomba: el València Basket fitxa Nicola Mirotic
-
Retards en quatre línies de Rodalia de València i en l'Alta Velocitat per dos avaries
-
El Betis agreuja la crisi del Villarreal (1-2)
Més vist
-
15.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
14.09.2026 | Panorama | Eixir a la fresca, l'abandonament de terres de cultiu i el futur de la central nuclear de Cofrentes
-
15.09.2026 | Informatiu migdia
-
14.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
14.09.2026 | Està passant
-
15.09.2026 | Informatiu migdia | Esports