Assassinada a ganivetades una dona de 54 anys en un càmping de Navalón
La Guàrdia Civil deté el fill, de 24 anys, com a presumpte autor del parricidi
Presumpte parricidi a Énguera. Una dona de 54 anys ha perdut la vida suposadament apunyalada pel fill, de 24, en un càmping ubicat a Navalón, pedania d'aquesta localitat de la Canal de Navarrés. Segons ha confirmat aquest dilluns la comandància de la Guàrdia Civil de València, el sospitós està detingut com a presumpte autor del crim.
Les autoritats reberen l'avís del tràgic succés cap a les onze i mitja de la nit. Fins al lloc dels fets es va desplaçar un contingent de l'institut armat i un equip sanitari amb un SAMU. Lamentablement, el facultatiu mèdic no va poder salvar la vida de la víctima i només va poder confirmar-ne la defunció.
La Guàrdia Civil ha apuntat que la investigació està judicialitzada i no facilitarà més dades de l'assumpte. De moment, no han transcendit les motivacions del presumpte assassí per a matar sa mare, ni tampoc més detalls sobre les circumstàncies de la mort ni quantes ganivetades li va assestar.
Més llegit
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Francisco Salazar s'aparta de la direcció del PSOE després que diverses dones l'acusen d'assetjament
-
Mor un home a l'hospital després de patir una agressió a Paterna