Més de 6.000 persones participen en la desfilada del Carnestoltes de Vinaròs
Aquesta celebració ha sigut declarada Festa d’Interés Turístic Autonòmic
La Comunitat Valenciana es disfressa per a Carnestoltes. Una de les festes més conegudes és la que se celebra cada any a Vinaròs, on, en la vesprada del dissabte, s’ha celebrat la tradicional desfilada.
Més de 6.000 persones han participat en aquesta penúltima desfilada del Carnestoltes de Vinaròs que ha omplit de música i festa els principals carrers de la capital del Baix Maestrat. Aquesta celebració ha sigut declarada Festa d’Interés Turístic Autonòmic i és una de les més importants de la Comunitat Valenciana.
Enguany, la majoria dels assistents han sigut veïns i veïnes de Vinaròs, però també de diferents punts de la Comunitat Valenciana i altres comunitats autònomes properes, com Catalunya i Aragó.
Més llegit
-
Un mort i diversos ferits per l'explosió i l'incendi d'una cafeteria d'Almeria
-
Vent fort de mestral a la meitat nord i cels coberts de transició cap a un cap de setmana primaveral
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant l'operació eixida de Setmana Santa
-
Un sisme de magnitud 2,5 sacseja el golf de València
-
L'operació eixida de Setmana Santa genera retencions de fins a sis quilòmetres en diferents punts de la Comunitat Valenciana
-
La Comunitat Valenciana frega el 82,5% d’ocupació hotelera impulsada per les reserves d’última hora
Més vist
Més escoltat
-
02.04.2026 | Les notícies del matí
-
01.04.2026 | Cadena de valor | La llei contra el desaprofitament alimentari entra en vigor
-
31.03.2026 | Cadena de valor | Espanya redueix el dèficit al mínim en 18 anys i obri un nou escenari econòmic
-
01.04.2026 | L'hora de la cultura | Rayden i Gabriel García Atiénzar
-
02.04.2026 | 90 minuts
-
02.04.2026 | Esports À Punt