Els terrenys del mirador del Garbí ja tenen nou propietari: l’alcalde d’Estivella confirma que s'han venut a un regidor de Vox
El nou propietari ha registrat una petició per a instal·lar un baret, però l'Ajuntament vol saber si l'ermita està inclosa en la compra
Gir en la polèmica del Garbí. L’alcalde d’Estivella ha confirmat este dimarts que els terrenys del mirador del Garbí s'han venut a l’empresari i regidor de Vox en l’oposició, José Ramón Mateu. Ara, el debat se centra en l’ermita: a qui pertany? És pública o també forma part de la compra?
L’Ajuntament assegura que l'espai que ocupa l'ermita es tracta d'un bé públic, mentre que el regidor de Vox que l'ha adquirit ha sostingut que forma part de la compra i, per tant, li pertany.
De fet, divendres passat, José Ramón Mateu va registrar una petició per a instal·lar un baret a la seua nova propietat, ara falta el permís del consistori. "No es pot muntar un baret sense permís de la Generalitat. Vorem si estan els papers de l'ermita en el registre", ha apuntat el primer edil del municipi.
"Que l'Ajuntament mostre els papers", ha demanat José Ramón Mateu. En cas contrari, ha dit, es plantejarà portar el cas als tribunals.
Més llegit
-
L'alacantí atacat per un tauró a les Maldives celebra el primer mes casat després de la tragèdia: "No hi havia millor persona amb qui travessar la tempesta"
-
La vaga en l'ensenyament valencià serà indefinida i ja té data: començarà l'11 de maig
-
Sanitat ordena la retirada d'una crema depilatòria de Deliplus per no garantir-ne un ús segur
-
Quatre detinguts pel presumpte crim violent de l'empresari Jesús Tavira als afores d’Alacant
-
El pont de maig registrarà vora 800.000 desplaçaments: estes seran les sis carreteres valencianes més col·lapsades
-
La pista de Silla acumula cinc quilòmetres de retenció en sentit València i la V-30 quatre cap a l’A-7