La vicealcaldessa d'Alacant, Mari Carmen Sánchez, deixa de ser la portaveu del bipartit
El regidor de Cultura, Antonio Manresa, substitueix la regidora de Ciutadans, que se centrarà en l'àrea de Turisme, que ocupa des de fa un any.
La vicealcaldessa d'Alacant, Mari Carmen Sánchez, deixa el càrrec de portaveu del bipartit a l'Ajuntament d'Alacant, conformat pel Partit Popular i Ciutadans. El consistori ho ha confirmat aquest dimarts en un comunicat en què assenyala que Sánchez ha pres la decisió de retirar-se per a centrar-se en l'àrea de turisme, que ocupa des de fa un any.
El regidor de Cultura, Antonio Manresa, substitueix Sánchez com a portaveu i ha assegurat que són canvis en benefici de la ciutat. Manresa és coordinador de Ciutadans a Alacant.
La regidora de Ciutadans Mari Carmen Sánchez va protagonitzar unes polèmiques declaracions en les seues xarxes el passat mes d'abril, en plena pandèmia, on assegurava que "s'avorria". Un fet pel qual van demanar que dimitira els grups municipals de Compromís i Unides Podem a Alacant.
Més llegit
-
Mónica Oltra anuncia que es presentarà a l’alcaldia de València: "És moment de trencar amb la foscor, accepte el repte"
-
España apunta els reptes a Hisenda: "Reforçar l'estat del benestar, creixement i estabilitat econòmica, finançament i pressupostos"
-
Emergències demana extremar al màxim les precaucions durant el temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
El València Basket regala la victòria a Belgrad
-
Presó per a tres dels cinc detinguts per la mort d'un ciutadà estatunidenc a Sagunt
-
El Consell veu “condicions òptimes” amb el nomenament d’Arcadi España per avançar en un finançament just