La vicealcaldessa d'Alacant, Mari Carmen Sánchez, deixa de ser la portaveu del bipartit
El regidor de Cultura, Antonio Manresa, substitueix la regidora de Ciutadans, que se centrarà en l'àrea de Turisme, que ocupa des de fa un any.
La vicealcaldessa d'Alacant, Mari Carmen Sánchez, deixa el càrrec de portaveu del bipartit a l'Ajuntament d'Alacant, conformat pel Partit Popular i Ciutadans. El consistori ho ha confirmat aquest dimarts en un comunicat en què assenyala que Sánchez ha pres la decisió de retirar-se per a centrar-se en l'àrea de turisme, que ocupa des de fa un any.
El regidor de Cultura, Antonio Manresa, substitueix Sánchez com a portaveu i ha assegurat que són canvis en benefici de la ciutat. Manresa és coordinador de Ciutadans a Alacant.
La regidora de Ciutadans Mari Carmen Sánchez va protagonitzar unes polèmiques declaracions en les seues xarxes el passat mes d'abril, en plena pandèmia, on assegurava que "s'avorria". Un fet pel qual van demanar que dimitira els grups municipals de Compromís i Unides Podem a Alacant.
Més llegit
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12 hores
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU