La valenciana Estrella Durà substituirà Josep Borrell com a eurodiputada
És doctora en Psicologia per la Universitat de València i anava en el número 21 de la llista dels socialistes.
La valenciana Estrella Durà substituirà Josep Borrell com a eurodiputada després de l’anunci de renúncia del cap de llista del PSOE al Parlament Europeu.
Durà figurava en el lloc 21 de la llista amb què el PSOE va concórrer el passat 26 de maig a les eleccions europees i en les quals va obtindre 20 escons.
És doctora en Psicologia per la Universitat de València i és especialista en Psicologia Clínica. Actualment, exerceix com a catedràtica en el Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics de la Universitat.
Amb la incorporació de Durà, són ja dues les valencianes que formen part de la delegació socialista espanyola en el Parlament Europeu. Així, se suma a l’eurodiputada Inmaculada Rodríguez-Piñero, número 6 en la llista.
Més llegit
-
Suárez declara que l'àudio de l'Aemet que es va difondre manipulat el va demanar Presidència de la Generalitat
-
Camps nega el gasto de 15.000 euros en combustible que denuncia Compromís i demana una investigació
-
Un detingut i tres investigats a Riba-roja de Túria per contraban de tabac
-
Desmantellen dos cultius interiors de marihuana a Vinaròs i Sant Rafael del Riu amb 2.600 plantes
-
València dona llum verda a la nova regulació dels apartaments turístics amb els vots del PP i Vox
-
En el Dia Internacional de la Visibilitat Trans, Lambda denuncia el retrocés de drets en la comunitat