Set valencians s’integren en la direcció nacional de Podem
Pilar Lima, Esther Sanz, Txema Guijarro i Rita Bosaho repeteixen, mentre que s’hi incorporen tres nous companys.
Set valencians s’han integrat en el consell ciutadà estatal de Podem. Quatre d’ells repeteixen, mentre que s’hi incorporen l’alacantina i directora general de Joventut en la vicepresidència d’Iglesias, María Teresa Pérez; el director de la Inspecció de Treball, Héctor Illueca; i la diputada nacional per Castelló Marisa Saavedra.
D’altra banda, la diputada autonòmica Pilar Lima és una de les que repeteixen en l’equip d’Iglesias. La valenciana va formar part de la direcció anterior, però va dimitir per a centrar-se en el càrrec autonòmic. No obstant això, els nous estatuts permeten compatibilitzar els dos càrrecs orgànics.
Lima és, amb Lidia Montero i Naiara Davó, una de les candidates a dirigir el partit a la Comunitat Valenciana.
Juntament amb Pilar Lima, altres dels qui repeteixen en la direcció de Podem són Esther Sanz, el diputat al Congrés per Alacant Txema Guijarro i la directora general d’Igualtat de Tracte i Diversitat Etnicoracial, Rita Bosaho.
La Tercera Assemblea Ciutadana d’aquesta formació va reelegir ahir dijous el líder de la formació, Pablo Iglesias, amb el 92,2% dels suports dels inscrits en la votació.
Més llegit
- 
                        
                                                        Mazón compareix a les 9 hores per a aclarir el seu futur polític després de parlar diverses vegades este diumenge amb Feijóo
 - 
                        
                                                        Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades a El Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan es van separar al pàrquing
 - 
                        
                                                        Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades al Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan van separar-se
 - 
                        
                                                        L'esquerra demana a Mazón que dimitisca ja i convoque eleccions: "Abans o després el poble valencià parlarà"
 - 
                        
                                                        Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
 - 
                        
                                                        Feijóo i Mazón parlaran este diumenge per a “analitzar el context polític de la Comunitat Valenciana”