Rubén Alfaro continuarà al capdavant de la FVMP
L'assemblea d'aquest divendres celebrada a Fira València ha reelegit el socialista com a president de l'entitat.
El socialista Rubén Alfaro ha sigut reelegit aquest divendres com a president de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP) durant l'assemblea celebrada en Fira València.
Els alcaldes i alcaldesses dels municipis de la Comunitat Valenciana han participat en aquesta reunió, en la qual han aprovat per unanimitat l'informe de gestió dels quatre anteriors anys. Segons ha informat l'entitat, la FMVP compta amb "uns comptes sanejats i una bona situació financera".
Alfaro ha recordat que els objectius pels quals continuarà treballant passen per "disposar d'instruments moderns i flexibles per a respondre als reptes als quals s'enfronten els nostres veïns i veïnes en aquest món globalitzat".
L'acte, inaugurat pel secretari autonòmic de Promoció Institucional i Cohesió Territorial, Alfred Boix, ha comptat amb la presència del secretari general de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), Carlos Daniel Casares. L'ha clausurat el conseller d'Hisenda, Vicent Soler.
Més llegit
-
La Policia alerta d'una nova campanya fraudulenta que permet als ciberdelinqüents usar el teu compte de WhatsApp
-
Un segon jutjat rebutja una querella de Vox contra la germana del ministre Puente per la llei de nets
-
María José Catalá encapçalarà la llista del PP al Congrés dels Diputats per la província de València
-
Els bombers informen la jutgessa de la dana que Emergències és responsable del control del cabal en rius i barrancs
-
Teresa, de 93 anys, està en bon estat de salut després de ser rescatada en una taula de pàdel surf durant la dana
-
Llum verda al PAI de Benimaclet de 1.345 vivendes i 400 VPP, amb el rebuig de tres entitats veïnals