Puig exposa en la sessió de control els plans del Consell per a pal·liar la crisi socioeconòmica que deixa la Covid-19
Compromís s’interessarà pel full de ruta per a tallar el frau fiscal.
El president de la Generalitat, Ximo Puig, s’enfronta aquest dijous a una nova sessió de control centrada en els efectes de la pandèmia a la Comunitat Valenciana. Els grups parlamentaris s’interessaran per les mesures per a pal·liar la crisi econòmica, social i sanitària que deixa el coronavirus ací.
En aquest sentit, la síndica del PP, Isabel Bonig, preguntarà al president si el seu govern “està preparat per a afrontar la dura realitat a la qual s’enfronta la Comunitat Valenciana”, mentre que el síndic de Ciutadans, Toni Cantó, demanarà al president que concrete “d’una vegada com pensa ajudar als valencians en la crisi econòmica, social i sanitària ocasionada per la Covid-19”.
Per la seua banda, Fran Ferri, síndic de Compromís, preguntarà a Puig “quin és el full de ruta del Consell per a lluitar contra el frau fiscal i els grans evasors, garantint els ingressos necessaris per al finançament dels serveis públics com la sanitat, l’educació o les polítiques socials”.
La síndica d’Unides Podem, Naiara Davó, demanarà aquest dijous al president que explique si “la reconstrucció valenciana ha de ser diferent al model d’eixida de la crisi de 2008”. Quant a Vox, no ha facilitat el text de la pregunta que formularà al president de la Generalitat.
Més llegit
-
Troben el cos en descomposició d'una dona amb jupetí de salvament en aigües de Castelló
-
Ni comprar ni llogar: un informe confirma que la crisi de l'habitatge expulsa la classe treballadora del mercat immobiliari
-
Terratrèmol de magnitud 8,8 enfront de Rússia provoca alertes de tsunami en gran part del Pacífic
-
El Roig Arena fa la primera prova amb un esdeveniment intern per a 10.000 persones
-
Un valencià des de Hawaii: “Després de l'avís del mòbil, l'hotel ens ha facilitat un mapa i indicacions d'evacuació per l'alerta de tsunami”
-
Un miler i mig de persones es manifesten contra la gestió de Mazón des de la zona zero de la dana