El 28 d'octubre se celebrarà la reunió per a preparar la pròxima Conferència de Presidents, que se centrarà en l’habitatge
Encara no es coneix la data de la trobada
El Ministeri de Política Territorial ha convocat a les comunitats autònomes a una reunió el pròxim 28 d'octubre a Madrid per a aprovar l'orde del dia de l'anunciada Conferència de Presidents, que se centrarà en l’habitatge, encara que no es descarta que s'hi puga parlar també de finançament autonòmic.
El responsable del departament, Ángel Víctor Torres, ha remés este dijous una carta als presidents autonòmics per a citar-los el dilluns 28 d'octubre, a les 12:30 hores a la seu del ministeri, a una reunió del comité preparatori de la Conferència de Presidents, que se celebrarà a Cantàbria en una data encara sense determinar pel govern.
En la missiva, Torres ha traslladat també als dirigents territorials la necessitat que designen a un membre del seu consell de govern perquè participen en la reunió.
El comité preparatori estudiarà la proposta de nomenament del secretari general i els punts de l'orde del dia de la conferència, alguns d'ells proposats pels presidents autonòmics.
Més llegit
-
Les comissions falleres refusen el tercer dia d'Ofrena en no arribar a una majoria suficient
-
Pérez Llorca diu que es va pagar el desplaçament i l’hotel per a vore la final del Mundial
-
Una nova llei prohibirà el tabac i els vàpers en terrasses, platges i piscines
-
La temperatura de la mar arriba als 28,6 graus al litoral valencià
-
"Suport absolut i ferm" de Morant al número dos del PSPV, a qui jutjaran per suposades calúmnies al PP
-
La Guàrdia Civil descarta l'assassinat masclista en el cas de la dona morta a Almoradí