El PP de Castelló reclama desbloquejar les obres de l'A-7 davant el "col·lapse" de l'AP-7
Segons Barrachina és un projecte del govern del PP que ha paralitzat el nou govern del PSOE.
El president del PP de Castelló, Miguel Barrachina, ha reclamat aquest dissabte al govern central "desbloquejar d'una vegada les obres de l'autovia de l'interior, l'A-7, davant el col·lapse de l'AP-7 una vegada que s'ha liberalitzat".
Segons el president dels populars de Castelló, el govern del PP havia decidit culminar aquesta obra alhora que es liberalitzava l'autopista, però les obres de l'autovia han quedat bloquejades amb l'arribada del PSOE al govern.
El president dels populars de Castelló ha lamentat que "sempre que governa el PSOE, a la província de Castelló li vénen mal donades" i ha explicat que "renunciar a un projecte com l'autovia de l'interior és anar contra les oportunitats i el futur de Castelló".
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
L'informe PISA situa els alumnes de la Comunitat Valenciana a la cua d'Espanya en competències en matemàtiques, ciències i lectura