Oltra: "Estic absolutament convençuda que hi haurà pressupostos abans de Cap d'Any"
Aquest divendres s'haurien d'haver presentat els comptes, segons el calendari habitual
La vicepresidenta portaveu de la Generalitat, Mónica Oltra, ha assegurat aquest divendres que està "absolutament convençuda" que els pressupostos autonòmics per a 2022 s'aprovaran abans de Cap d’Any i no serà necessari prorrogar els comptes actuals.
En roda de premsa després del ple del Consell, una compareixença en la qual hauria d'haver presentat els pressupostos segons el calendari habitual, Oltra ha justificat el retard per la "complexitat" d'incorporar els fons europeus de reconstrucció i ha defensat que "l'important és quin, no quan".
"L'èxit serà tindre el millor pressupost per als valencians", ha recalcat la també consellera d'Igualtat i líder de Compromís, per a garantir que la comissió interna negociadora que integren els altres dos partits del Botànic (PSPV i Unides Podem) treballa "sense pausa".
És més, ha volgut deixar clar que "no és que haja passat res", sinó que els pressupostos "no estan encara". "Quan estiguen els números, s'aprovaran", ha insistit a preguntes dels periodistes sobre la possibilitat que es presentaren aquest diumenge 31 durant el pont de Tots Sants.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar