La nova executiva de Ciutadans pren possessió de manera telemàtica
La presidència l’ostentarà Inés Arrimadas i la secretaria general Marina Bravo.
La nova executiva de Ciutadans ha pres aquest dissabte possessió del seu càrrec de manera telemàtica i ha demanat que s’aprove la possibilitat de celebrar la pròxima assemblea general del partit també de la mateixa manera.
Els membres de la nova executiva han pres possessió davant el president de l’assemblea general i del consell general del partit, Manuel García Bofill.
La presidència de la formació l’ostentarà Inés Arrimadas i la secretaria general, Marina Bravo. La vicesecrataria primera l’ocuparà Carlos Cuadrado; la sotssecretaria segona, Joan Mesquida; i la sotssecretaria adjunta, José María Espejo-Saavedra. El càrrec de portaveu nacional serà per a Melissa Rodríguez i el càrrec de portaveu nacional adjunt per a Lorena Roldán.
Després de l’elecció com a nova presidenta de la formació, Inés Arrimadas, ha fet públic un vídeo en el qual explica les especials circumstàncies en què s’ha desenvolupat el procés i assegura que està “immensament honrada i feliç” d’ocupar aquest càrrec “en un moment molt delicat per a tot Espanya”.
La presa de possessió ha tingut lloc en la data que estava prevista la celebració de la V Assemblea General, l’ajornament de la qual es va acordar dilluns passat després de conéixer l’augment exponencial dels contagis per coronavirus.
Més llegit
-
Ernesto Valverde, primera opció per a la banqueta del València
-
L’Imserso oferirà 7.447 places a 50 euros mentre els hotels valencians reclamen l’actualització de les tarifes
-
Mor un home de huitanta anys cornejat en els bous al carrer de la Vilavella
-
Detenen un pederasta a Gandia amb fotos sexuals del seu bebé i la seua fillastra menor
-
Els viticultors de cava de Requena denuncien les males pràctiques dels grans cellers
-
Divorcis 360 graus: quan setembre posa les parelles a prova