La nova executiva de Ciutadans pren possessió de manera telemàtica
La presidència l’ostentarà Inés Arrimadas i la secretaria general Marina Bravo.
La nova executiva de Ciutadans ha pres aquest dissabte possessió del seu càrrec de manera telemàtica i ha demanat que s’aprove la possibilitat de celebrar la pròxima assemblea general del partit també de la mateixa manera.
Els membres de la nova executiva han pres possessió davant el president de l’assemblea general i del consell general del partit, Manuel García Bofill.
La presidència de la formació l’ostentarà Inés Arrimadas i la secretaria general, Marina Bravo. La vicesecrataria primera l’ocuparà Carlos Cuadrado; la sotssecretaria segona, Joan Mesquida; i la sotssecretaria adjunta, José María Espejo-Saavedra. El càrrec de portaveu nacional serà per a Melissa Rodríguez i el càrrec de portaveu nacional adjunt per a Lorena Roldán.
Després de l’elecció com a nova presidenta de la formació, Inés Arrimadas, ha fet públic un vídeo en el qual explica les especials circumstàncies en què s’ha desenvolupat el procés i assegura que està “immensament honrada i feliç” d’ocupar aquest càrrec “en un moment molt delicat per a tot Espanya”.
La presa de possessió ha tingut lloc en la data que estava prevista la celebració de la V Assemblea General, l’ajornament de la qual es va acordar dilluns passat després de conéixer l’augment exponencial dels contagis per coronavirus.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Es cancel·la l'última etapa de la Vuelta per les manifestacions propalestines a Madrid
-
Sánchez anuncia una nova ajuda de 30.000 euros per al lloguer amb opció de compra per a jóvens
-
La Guàrdia Civil desarticula un laboratori de cocaïna i dos punts de venda de droga a Silla i Picassent
-
El govern espanyol notifica 7.499 pisos turístics il·legals a la Comunitat Valenciana que hauran de retirar els anuncis de les plataformes