Mazón critica "el Monopoly de càrrecs i cadires" d'Oltra, Mas i Bernabé
El líder dels populars valencians ha retret que no ha escoltat cap mesura, programa o projecte "en cap dels canvis que s'estan produint"
El president del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, Carlos Mazón, ha criticat "el Monopoly de càrrecs i cadires" que està duent a terme "el tripartit" format pel PSPV, Compromís i Unides Podem, ja que, a parer seu, suposen "poc avanç i poques mesures".
Mazón s'ha referit així al nomenament d'Aitana Mas com a vicepresidenta del Consell i consellera d'Igualtat en substitució de Mónica Oltra, després de la dimissió d'aquesta per la seua imputació en la causa del presumpte encobriment d'abusos a una menor tutelada. També feia al·lusió al nomenament de Pilar Bernabé com a delegada del govern, que pren el relleu de Gloria Calero.
El líder dels populars valencians ha retret que no ha escoltat cap mesura, programa o projecte "en cap dels canvis que s'estan produint".
Per això, ha interpretat que "tot això es fa en clau interna, electoral, de por o d'autoprotecció", ha insistit.
Mazón ha criticat que "no sap" quines seran "les noves polítiques que portarà Aitana Mas, no ho ha dit". "No sabem si està contenta amb el col·lapse sanitari que hereta del seu propi partit, o no ho està", ha posat l'accent.
Dimissió o destitució
D'altra banda, ha enlletgit que "ni tan sols sabem si la mateixa Oltra ha dimitit o ha sigut destituïda".
"Ni tan sols sabem si la mateixa Mónica Oltra ha dimitit o ha sigut destituïda. No tenim la més remota idea si és que per a cobrar l'atur ara un ja no dimiteix o ara és destituït, no ho sabem"
Carlos Mazón ha reprovat que "tot forma part d'aquest Tetris o Monopoly de càrrecs i de cadires en què tracten de reajustar les seues posicions electorals els partits d'aquest tripartit que tenim en la Generalitat", que aporten "poc d'avanç i de mesures que és del que es tracta", ha resolt.
Més llegit
-
FOTOGALERIA | Així serà la futura Estació Central de València
-
El 80% del professorat aposta per mantindre la vaga mentre que Educació i sindicats tornen a negociar este diumenge
-
Detenen un home a Torrent per presumptament maltractar i amenaçar la parella embarassada
-
Mor una dona de 76 anys després de quedar atrapada amb la cadira de rodes en l'elevador del seu xalet a Xàbia
-
Tres universitats valencianes fan una crida a l'entesa per a "recuperar la normalitat en el sistema educatiu valencià"
-
Mor un copilot i el pilot queda ferit molt greu al Ral·li de la Ceràmica a Castelló