Els líders polítics valoren el discurs de Felip VI
Echenique i Rufián critiquen la falta de mencions a l’emèrit, mentre que Casado i Arrimadas elogien el missatge i la defensa de la Constitució
El missatge de Nadal de Felip VI, en què ha apel·lat a la unitat i el diàleg davant la divisió i l’enfrontament, ha suscitat les reaccions d’alguns líders polítics, que han valorat les seues paraules amb missatges compartits a la xarxa social Twitter.
El president del PP, Pablo Casado, ha volgut destacar la referència del rei als ciutadans de La Palma i la defensa de la Constitució “com a biga mestra que mereix reconeixement, respecte i lleialtat”.
Inés Arrimadas, presidenta de Ciutadans, per la seua banda, ha manifestat que “comparteix plenament aquest esperançador discurs del rei”
El portaveu parlamentari d’Unides Podem, Pablo Echenique, ha lamentat la falta d’autocrítica per part de Felip VI i l’absència de referències al rei emèrit, que enguany passa els segon Nadal fora d'Espanya.
Igualment crític s’ha mostrat el portaveu d’Esquerra Republicana de Catalunya al Congrés, Gabriel Rufián.
Més llegit
-
Algunes parades del Mercat Central no podran obrir divendres per l'incendi
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"
-
Un col·lectiu antifeixista denuncia una doble agressió racista a un home senegalés i un altre magribí a Tavernes de la Valldigna
-
Arriba a La Fe la màquina de protonteràpia donada per la Fundació Amancio Ortega, que començarà a funcionar en 2027
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
Crema a Alzira una altra vivenda vinculada als detinguts pel tiroteig mortal a l'Alquerieta