L'Audiència d'Alacant acusa tot el grup municipal socialista de Benejússer de delicte electoral
La celebració de juí oral s'ha fixat per al 22 de novembre de 2021.
L'Audiència Provincial d'Alacant assentarà en el banc dels acusats tot el grup municipal socialista de l'Ajuntament de Benejússer, al Baix Segura, per un presumpte delicte electoral. La celebració de juí oral s'ha fixat per al 22 de novembre de 2021, segons ha informat el PP, que els acusa d'haver demanat el vot abans de temps durant les eleccions municipals del 2015.
Segons expliquen, durant la precampanya de les eleccions municipals a l'abril del 2015, el grup socialista va realitzar una bustiada amb propaganda electoral en què demanaven el vot abans de començar la campanya. En aquesta propaganda que denuncien els populars, el portaveu socialista Miguel López manifestava: “Us demane la vostra confiança per a obrir un nou temps a Benejússer. Ho vam fer i ho tornarem a fer. Compte amb tu”.
Els acusats són els cinc regidors socialistes del consistori. Encara que López creu que els fets denunciats no impediran que es puguen presentar a les pròximes eleccions municipals, el ministeri fiscal els demana tres anys d'inhabilitació i una multa de 4.500 euros.
El portaveu de l'Ajuntament de Benejússer assegura que està indignat per aquesta acusació sense fonaments que és una “resposta” a la denúncia que va interposar el grup socialista de Benejússer contra l'alcalde del PP per una presumpta compra de vots.
Més llegit
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i el sud de Castelló per tempestes fortes
-
Emergències avisa els ajuntaments aigües avall de la presa de Buseo d'un desembassament preventiu
-
L'incendi de Tuéjar, a mercé del vent i amb el risc que bote a l'altra banda del pantà de Benagéber
-
Els municipis de la zona de la dana es preparen per a l’arribada de fortes pluges