Jutgen l'alcalde de Planes per la mort d'un jove durant les festes del 2012
L'acusen d'un delicte d'homicidi imprudent per la falta de mesures de prevenció i seguretat.
El jutjat penal número 4 d'Alacant jutja, a partir d'aquest dilluns, l'alcalde de Planes (el Comtat), Francisco Javier Sendra, per la mort d'un jove durant la celebració de la festa de la plantada del xop del 2012.
El fiscal demana un any i tres mesos de presó tant per a Sendra, que també és vicepresident sisé de la Diputació d'Alacant, com per a l'exregidor d'Hisenda, Vicente Manuel Català. Els considera responsables d'un delicte d'homicidi imprudent i de lesions.
L'advocat de la família demana 2 anys i 9 mesos de presó per a cadascun. La família considera que l'accident mortal es podria haver evitat amb mesures de seguretat, obligatòries en tots els espectacles.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen el cotxe d'un dels detinguts pel tiroteig a Alzira en què va morir un home
-
La Diputació de València anuncia el tancament del Teatre Principal per danys estructurals
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Detenen a Alcoi set persones per explotació sexual a dones i alliberen cinc víctimes
Més vist
Més escoltat
-
21.09.2026 | Veritats provisionals amb Juli Peretó
-
21.09.2026 | 90 minuts
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines
-
18.09.2026 | Tastem CV | Les coques de la Safor
-
22.09.2026 | Les notícies del matí