Justícia es reuneix amb els municipis afectats per l'incendi de l'Alt Millars
La trobada és una primera presa de contacte amb els municipis afectats pel foc per a conéixer les necessitats
La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, té previst reunir-se aquest dimarts a Montanejos amb els alcaldes i alcaldesses dels municipis afectats per l'incendi que va començar a Vilanova de Viver i que ha afectat l'Alt Millars. La reunió pretén servir per a explicar als municpios les ajudes i subvencions que poden sol·licitar els ajuntaments.
La trobada és una primera presa de contacte amb els municipis afectats per l'incendi per a conéixer les necessitats que tenen arran del foc.
L’incendi de l’Alt Millars, declarat a Vilanova de Viver, el van donar per controlat divendres passat, després de nou dies molt actiu i de cremar 4.700 hectàrees de gran valor ecològic en un perímetre lineal de 55 quilòmetres.
El foc, el primer gran incendi de l'any, va fer desallotjar vora 1.600 persones i va obligar a una intensa lluita contra el foc en què van participar més de 700 mitjans terrestres i més de vint mitjans aeris de la Comunitat Valenciana i d'altres punts del territori espanyol.
Més llegit
-
Mercadona anuncia una setmana més de vacances per als seus treballadors i una paga extra
-
La predicció d'Aemet per a Nadal: fred i passat per aigua
-
‘Punt a punt’ retransmet hui el València-Mallorca i demà el Llevant - Reial Societat
-
Més núvols i un canvi d'oratge important per a diumenge
-
Empat insuficient per a tancar l'any (1-1)
-
La jutgessa rebutja per tercera vegada obrir juí oral contra Mónica Oltra per possible encobriment d'abusos a una menor