Podem inicia la seua precampanya a Alacant
El partit presenta un projecte de futur ambiciós per a evitar "una reculada democràtica" a la Comunitat Valenciana.
Podem ha començat la precampanya per a les eleccions autonòmiques i municipals del 2019 amb un projecte de futur ambiciós per a evitar "una reculada democràtica" a la Comunitat Valenciana. El partit ha triat Alacant per a iniciar la precampanya després que el PP va recuperar l'alcaldia l'abril passat.
El compromís de "concentrar tots els esforços per a estendre el canvi polític a Alacant, per a fer-lo irreversible a la Comunitat Valenciana i a Espanya" ha sigut el principal missatge en un acte de precampanya en què han participat Rubén Martínez Dalmau, candidat a la presidència de la Generalitat; Antonio Estañ, secretari general de Podem; Xavier López, candidat a l'alcaldia d'Alacant; Rocío Segura, secretària de Polítiques Públiques, i Anabel Mateu, secretària de Participació.
Martínez Dalmau ha reivindicat que "Alacant no pot ser tractada com una perifèria, ni a la Comunitat Valenciana ni a Espanya. Hem d'enfortir la relació València-Alacant i treballar perquè els alacantins deixen de ser maltractats". Per la seua part, Antonio Estañ ha assenyalat que els pressupostos autonòmics del 2019, que ara es tramiten a les Corts, suposen un avanç sobre les bases d'un nou marc de drets per a la ciutadania valenciana.
Més llegit
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
-
El taulell s'estabilitza i creix un 1,3% en vendes i un 3,5% en producció i ocupació en el primer semestre
-
AVA-Asaja demana “un pla Marshall” per a la citricultura davant de la pitjor collita en setze anys
-
Desenvolupen un biosensor per a detectar virus en l'aire “de manera ràpida, senzilla i econòmica”
-
Quan pot fallar el fre de mà
-
COMUNICAT DE CACVSA
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA
-
17.09.2025 | Esports À Punt