Iglesias augura l'arxivament del cas Neurona pel presumpte finançament irregular de Podem
Està convençut que continuaran apareixent informacions que els acusaran "de l'assassinat de Kennedy o el que siga necessari" mentre dure el procediment.
El líder de Podem i exvicepresident del govern, Pablo Iglesias, ha augurat l'arxivament de la investigació del denominat "cas Neurona", la causa investiga el presumpte finançament irregular de Podem. Segons ha assenyalat, amb els "enemics" que té la seua formació, "no ens poden permetre ni fer mig compte malament ni el mínim error".
Iglesias està convençut que "continuaran apareixent informacions que els acusaran de l'assassinat de Kennedy o el que siga necessari", amb "grans titulars" mentre dure el procediment, però quan es desestime aquesta denúncia passarà com "una bola en el desert com ocorre sempre".
"Nosaltres sempre a la disposició de la justícia i al que siga necessari, que investiguen, ha apuntat sobre la causa oberta pel jutjat d'instrucció número 42 sobre presumptes irregularitats relacionades amb treballs encarregats per la formació a aquesta consultora.
Més llegit
-
La secretària de Mazón entrega els informes en què l'expresident es va basar per a dir que la dana se n'anava a Conca
-
La jutgessa de la dana cita a declarar Alberto Núñez Feijóo com a testimoni
-
Reobrin la circulació a l’AP-7 a Castelló de la Plana, però continuen les retencions
-
Temporal de pluges al Mediterrani
-
Camps presenta equip per a liderar el PP valencià i guanyar les pròximes eleccions "per majoria absoluta"
-
La taxa de l'IPC se situa en el 3,4% en novembre, i els aliments repunten al 2,7%