Els grups del Botànic rebutgen la comissió d'investigació a Puig per l'operació de l'IVF
PP, Ciutadans i Vox, en canvi, donaran suport a la iniciativa i adverteixen que el Botànic és "còmplice de la malifeta".
PSPV, Compromís i Unides Podem, els grups del govern del Botànic II, votaran aquest dijous a les Corts en contra de la creació d'una comissió d'investigació per a determinar si va haver-hi conflicte d'interessos en l'operació de l'Institut Valencià de Finances (IVF) amb un grup editorial en el qual té accions el president de la Generalitat i líder del PSPV, Ximo Puig.
Els portaveus dels partits van avançar aquesta decisió després de la Junta de Síndics de passat dimarts perquè entenen que "totes les explicacions estan donades" tant pel mateix Puig com pel director de l'IVF, Manuel Illueca.
Per la seua part, els partits de l'oposició (PP, Ciutadans i Vox) donaran suport a la iniciativa i adverteixen que el Botànic és "còmplice de la malifeta", "vota a favor de l'opacitat" i no volen investigar "una cosa que fa mala olor", han dit respectivament.
Més llegit
-
Reobrin les carreteres de l'interior nord afectades per la neu
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Cúmul d'incendis l'endemà de Nadal: tres declarats en vivendes a l'Horta Sud i Albaida en les últimes hores
-
El dia de Nadal deixa més de 200 l/m² en punts de la Marina i la Safor
-
Avís taronja per pluges de fins a 100 l/m² al litoral nord d’Alacant i sud de València
-
Detenen un jove per agredir sexualment una dona mentre esperava el tramvia a València
Més vist
Més escoltat
-
25.12.2025 | L'hora de la cultura
-
26.12.2025 | "Festes", amb Pepa Gómez | Plans per a gaudir del Nadal a la Comunitat Valenciana
-
26.12.2025 | Les notícies del migdia
-
25.12.2025 | Amunt i avall | Primera Part
-
26.12.2025 | Les notícies del matí
-
24.12.2025 | "Viatges", amb Clara Estrems | Com se celebra el Nadal arreu del món