El govern espanyol publicarà els béns de tots els alts càrrecs de PP i PSOE
El Consell de Ministres aprovarà aquest divendres un reial decret que habilita la publicació d'aquesta informació.
Segons avança la cadena SER, el Butlletí Oficial de l'Estat publicarà aquest dissabte unes 1.500 declaracions de béns d'alts càrrecs dels governs de Pedro Sánchez i Mariano Rajoy: ministres, subsecretaris, secretaris d'Estat, secretaris generals i directors generals des de 2014.
El Consell de Ministres aprovarà aquest divendres un reial decret que habilita la publicació d'aquesta informació per a complir la llei dels alts càrrecs.
Malgrat aquesta previsió legal, les declaracions de béns i interessos dels alts càrrecs no s'han fet publiques des de 2104. El govern de Rajoy es va excusar en la necessitat d'un desenvolupament reglamentari que el de Pedro Sánchez no considera imprescindible.
El 26 de setembre s'ha acabat el termini que el Ministeri de Política Territorial i Funció Pública va donar als alts càrrecs per a presentar la documentació i, segons fonts del govern, tots l'han presentada en el termini establit.
Més llegit
-
Braulio Vázquez assumix la direcció esportiva del València
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració
-
Detenen un pederasta a Gandia amb fotos sexuals del seu bebé i la seua fillastra menor
-
Ernesto Valverde, primera opció per a la banqueta del València
-
L’Imserso oferirà 7.447 places a 50 euros mentre els hotels valencians reclamen l’actualització de les tarifes
-
Mor un home de huitanta anys cornejat en els bous al carrer de la Vilavella