La Generalitat posa en marxa un pla per a impulsar grans inversions
S'invertiran 20 milions d'euros, amb els quals es preveu atraure'n 141 d'inversió privada i crear 1.400 llocs de treball.
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat la posada en marxa d'un pla d'incentius per a impulsar grans inversions empresarials. S’invertiran 20 milions d'euros, amb els quals es preveu atraure'n 141 d'inversió privada i crear 1.400 llocs de treball.
Puig ha avançat que en un pròxim ple del Consell s'aprovarà l'orde d'ajudes a projectes de més d'un milió d'euros vinculats al canvi de model i que tinguen caràcter plurianual.
El president també ha anunciat que el banc públic tancarà 2019 injectant 150 milions a 700 microempreses, autònoms i "start-ups". Així, ha defensat que s'ha passat de "zero euros d'ajuda al juny de 2015 a 150 milions hui en suport del nostre teixit productiu".
D’altra banda, ha destacat el disseny d'una Estratègia per a l'Economia de la Intel·ligència Artificial, que es presentarà pròximament, i contindrà el full de ruta per a la diversificació i transformació del teixit productiu basades en R D I i la revolució tecnològica.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina