Ferraz convoca els tres candidats a dirigir el PSPV
El secretari d'organització dels socialistes, Santos Cerdán, ha citat Diana Morant, Alejandro Soler i Carlos Bielsa
Només 24 hores després de la formalització de les candidatures per a liderar els socialistes valencians, la direcció del PSOE ha convocat aquest dimarts a la seu del partit al carrer de Ferraz de Madrid els tres precandidats a dirigir el PSPV: la ministra de Ciència i Innovació, Diana Morant, i els secretaris provincials de València, Carlos Fernández Bielsa, i d'Alacant, Alejandro Soler.
El secretari d'organització, Santos Cerdán, ha citat a la seu del partit els tres aspirants a succeir Ximo Puig en la secretaria general del PSPV, la qual cosa en aquests moments obliga a anar a un procés de primàries, llevat que s'arribe a un acord que les evite.
A les dotze d'aquest migdia ha finalitzat el termini per a registrar precandidatures a dirigir la federació valenciana, i finalment se n'han formalitzat tres: les de Morant, Bielsa i Soler, que les van registrar aquest dimarts, en el primer dia d'obertura del termini establit.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
Atenció amb les tronades fortes dimarts de vesprada
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
La Generalitat llança noves ajudes per als vehicles sinistrats en la dana
-
Alerta taronja per tronades i pedra a l'interior de València i el litoral nord d'Alacant
Més vist
Més escoltat
-
16.06.2025 | Línia de fons
-
16.06.2025 | 90 minuts
-
16.06.2025 | “Tema d’actualitat” Festa, sarau, gresca, marxa: 'La Historia del Ocio nocturno en España'
-
13.06.2025 | “Gran pantalla” i 'Votemos': una reunió de veïns que destapa els prejuís
-
16.06.2025 | “Distopies” Gaudir del temps lliure il·limitat
-
11.06.2025 | “Tenim memòria”: ‘Las páginas de El Mur’ i ‘Punto ciego’