Feijóo adverteix a Vox que les autonomies “mereixen estabilitat pressupostària”
El president dels populars li recorda a Abascal que els seus votants rebutgen que la formació verda faça oposició al PP
Els pressupostos autonòmics estan agitant la política nacional. Després de les declaracions de diumenge del president de Vox, Santiago Abascal, en què advertia que esta formació no aprovarà els pressupostos de cap autonomia on no tinguen una garantia explícita d'una ruptura clara dels pactes de populars i socialistes a Brussel·les, este dimarts eixia a la palestra amb el mateix assumpte el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo.
El president del PP advertia a Abascal que les comunitats autònomes "mereixen estabilitat pressupostària" i ha recalcat que eixa formació ha d'aclarir si prefereix que eixes autonomies del PP "es queden sense pressupost" o negociar uns comptes.
Després d'acusar a Vox d’estar “obsessionat” amb el PP i "jugar al fet que Pedro Sánchez continue governant", el president del PP s’ha mostrat convençut que "no hi ha un sol votant de Vox que estiga d’acord que es faça oposició al PP i no a Pedro Sánchez".
"Jo crec que tots mereixen una estabilitat pressupostària en les comunitats autònomes", ha declarat Feijóo, que ha assenyalat que ara Vox ha d'"acreditar què prefereix: que les comunitats autònomes es queden sense pressupost o establir contacte i negociació perquè tinguen pressupost".
En una entrevista en la cadena Cope, el president dels populars ha assenyalat que "últimament sembla que Vox, igual que el Partit Socialista, està obsessionat amb el Partit Popular".
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
-
Atenció amb les tronades fortes dimarts de vesprada
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
Més vist
Més escoltat
-
16.06.2025 | Línia de fons
-
16.06.2025 | 90 minuts
-
16.06.2025 | “Tema d’actualitat” Festa, sarau, gresca, marxa: 'La Historia del Ocio nocturno en España'
-
16.06.2025 | “El fil d’Irene” Les dones prerafaelistes invisibilitzades, però no invisibles
-
13.06.2025 | “Gran pantalla” i 'Votemos': una reunió de veïns que destapa els prejuís
-
16.06.2025 | “Distopies” Gaudir del temps lliure il·limitat