Dimiteixen els regidors del PP a Vilafranca per discrepàncies amb la política estatal del partit
Vicente Marín i Alfonso Prades abandonen el càrrec perquè "no els agrada" la política estatal i provincial de la formació.
Els fins ara regidors del PP a l'Ajuntament de Vilafranca (Alt Maestrat), Vicente Marín i Alfonso Prades, han dimitit del càrrec perquè "no els agrada" la política del partit en els àmbits estatal i provincial.
Els edils han fet aquest anunci durant el torn de precs i preguntes del ple de l'Ajuntament d'aquest dilluns. Marín ha anunciat que "ho deixen" perquè han lluitat per coses a Castelló i “és com si parlares amb la paret”. Prades ha assenyalat que hi ha hagut "faltade serietat" per part del partit.
L'alcalde de Vilafranca, el socialista Óscar Tena, els ha agraït la tasca desenvolupada en la legislatura i la cordialitat que s'ha mantingut en els plens i en el dia a dia del municipi. A més, els ha desitjat el millor en la faceta personal i professional.
Més llegit
-
Un accident múltiple a l'N-340 per Vila-real deixa set ferits i obliga a tallar la carretera més de dos hores
-
Vandalitzen i inutilitzen el nou ascensor que baixa a la platja a la Vila Joiosa
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant la Setmana Santa
-
La jutgessa deixa en llibertat els dos germans detinguts per una presumpta agressió sexual en un cotxe a Malilla
-
Torrent culmina la Setmana Santa amb l'Encontre Gloriós
-
Els obradors valencians bullen d'activitat amb els dolços típics de la Pasqua
Més vist
Més escoltat
-
04.04.2026 | Els últims '90 Minuts'
-
03.04.2026 | Laura García Andreu impulsa l’Espígol Nest, residències de guió en entorn rural
-
03.04.2026 | 90 minuts
-
04.04.2026 | Fem banda
-
04.04.2026 | MOTOR | Entrevista a Álex Escrig
-
03.04.2026 | Paco Benavente torna a la passarel·la amb ‘Les muses de l’Empereur’